*حافظ علي مبادئك و اتمسك بيها*
اسهل بكتير انك تفضل متمسك بمبادئك لانك مش هتعمل مجهود كبير في التمسك بيها.
بس المبدأ لما بيتكسر مره، المره الي بعدها بتيجي اسهل و الي بعدها اسهل و اسهل، و وقتها بيبقي صعب جداً الرجوع و التمسك بالمبدأ تاني.
*مبادئك هي الي بتكوّن شخصك.. متفرطش فيها وى حاول توصل لى احسن نسخه من نفسك 💪🏾